5 posiłków dziennie

Będzie to drugi wpis dość miałki, ale nie zwykle istotny abyście dokładnie wiedzieli z jakiego powodu jem tak, a nie inaczej. Jak napisałem w zakładce o mnie moim celem jest utrzymanie cukru na stałym poziomie.

Zalety

  • Brak uczucia przejedzenia które sprawia, że chce nam się spać, nie męczymy się jedzeniem, bo jak wiemy bądź Ci co nie wiedzą to muszą to zapamiętać. W momencie gdy się przejadamy nasz organizm duża ilość energii zużywa na trawienie.
  • Wynika to z powyższego punktu, ale warto to wymienić. Mamy po prostu więcej energii.
  • Mniej więcej stały poziom cukru we krwi bez nagłych skoków.

Wady i ich rozwiązania

  • Jak dla mnie jedyną wadą jest czas, ale ta wadę możemy zlikwidować poznając serwisy oferujące przepisy na zdrowe dania możliwe do przygotowania w szybki sposób. Drugą możliwa opcją jest poproszenie naszego dietetyka jeśli mamy możliwość do takiego się udać o to aby polecił nam na początek listę szybkich potraw.

Na koniec

Pamiętajcie aby nie szaleć z tymi posiłkami to znaczy nie skupiać się na tym, że musi być idealnie 5 posiłków mogą być 4, a może być 6 ważne aby dostarczać organizmowi energii o mniej więcej stałych porach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *